Als jong en toekomstgericht bedrijf bieden wij onze medewerkers een veilige en vertrouwde werkomgeving met een breed scala aan ontwikkelingsmogelijkheden, eerlijke beloning, vlakke hiërarchieën en een boeiend en zinvol takenpakket. Als boekhoudkundige en backoffice ondersteuning neem je een centrale positie in binnen het bedrijf.

Jouw taken omvatten:

  • kantoor organisatie
  • Informatiebeheer: archiveringsorganisatie, herindiening
  • Organisatorische ondersteuning van het management
  • Inrichting kantoor en inkoop materialen
  • Verwerken van inkomende en uitgaande post

Jij neemt dat mee:

  • Commerciële opleiding of studie
  • Eerste ervaringen in office management
  • Gestructureerde en zorgvuldige manier van werken
  • verantwoordelijkheidsgevoel en initiatief
  • Goede communicatieve vaardigheden en een verzorgd uiterlijk
  • Vloeiende kennis van het Duits

We bieden u:

  • Een interessant verantwoordelijkheidsgebied in een jong en toekomstgericht familiebedrijf
  • Een prestatiegericht salaris met gereguleerde werkuren
  • 25% korting voor medewerkers
  • Korte besluitvormingstrajecten met direct contact met de aandeelhouders, die een luisterend oor hebben voor al uw vragen
  • Wij zijn een continu groeiend bedrijf. We hebben veel ideeën die we nog willen uitvoeren. U kunt op elk moment actief meewerken aan het ontwerp

Voelt u zich aangesproken, stuur ons dan uw volledige documenten.

Sollicitatie als officemanager (m/v/d)

CV, certificaten, sollicitatiebrief en dergelijke
Sleep bestanden hierheen of
Geaccepteerde gegevenstypen: pdf, maximale bestandsgrootte: 50 MB.